Intervju sa brendom Carnex Smazalice – Kako je vedri dečiji brend osvojio ulice Beograda i Novog Sada
U okviru nove rubrike na našem sajtu i LinkedIn profilu predstavljamo vam razgovore sa partnerima koji svojim brendovima stvaraju upečatljiva iskustva u pokretu. Ovoga puta razgovaramo sa timom koji stoji iza brenda Carnex Smazalice, jednog od najprepoznatljivijih dečijih proizvoda na domaćem tržištu – i brendom koji je svoje šarenilo, energiju i simpatične maskote odneo pravo na gradske ulice kroz oglašavanje na našim formatima!
Carnex Smazalice – brend koji donosi osmeh u svaki zalogaj
Smazalice su dečiji brend iz kompanije Carnex, kreiran da obroke učini zabavnijim, ukusnijim i praktičnijim. Namenjene su deci i roditeljima koji žele brzo, jednostavno i pouzdano rešenje za užinu. Prepoznatljive po šarenim pakovanjima i simpatičnim maskotama, Pandi i Žabici, Smazalice spajaju kvalitet Carnex proizvoda sa veselim, razigranim karakterom koji privlači i zabavlja decu. To je brend koji donosi osmeh u svaki zalogaj i čini svakodnevne obroke malo posebnijim.
Zašto oglašavanje u pokretu?
Na pitanje šta je motivisalo odabir formata koje nudi Info Media Group, tim Carnexa ističe:
Naša odluka da Carnex Smazalice komuniciraju putem formata oglašavanja koje nudi Info Media Group proistekla je iz potrebe da brend predstavimo na savremen, dinamičan i visoko vidljiv način, potpuno usklađen sa duhom i energijom Smazalica. Formati u pokretu koje nudi Info Media Group omogućili su nam da se približimo potrošačima u njihovim svakodnevnim rutama, na mestima gde provode najviše vremena, tj. na ulicama grada, u saobraćaju. Upravo ta neposrednost komunikacije bila je ključni motiv da izaberemo ovaj vid oglašavanja.
Dodatno, razigrani karakter Smazalica savršeno se uklapa u vizuelno snažne formate koji su u pokretu. Na taj način uspeli smo da kreiramo komunikaciju koja je šarena, zabavna i lako prepoznatljiva, a istovremeno dovoljno upečatljiva da zadrži pažnju dece i roditelja. Ovaj pristup nam je obezbedio kontinuirano prisustvo brenda u urbanom prostoru i značajno doprineo jačanju vidljivosti Smazalica, što je bio jedan od glavnih ciljeva kampanje.
Koji su bili glavni ciljevi kampanje – povećanje prepoznatljivosti brenda, aktivacija prodaje ili lansiranje novog proizvoda?
Ovom kampanjom želeli smo da povećamo prepoznatljivost brenda Smazalice i jasno ga istaknemo kao zabavan, šaren i jedinstven izbor u kategoriji dečijih pašteta i parizera. Cilj je da deca i roditelji brend dožive kroz pozitivne emocije, igru, osmeh, druženje i dobru energiju, ali istovremeno i kroz osećaj sigurnosti i poverenja u kvalitet proizvoda. Kroz prisustvo simpatičnih junaka, Pande i Žabice, kampanja treba da izgradi emocionalnu vezu sa potrošačima i da podstakne decu da se povežu sa brendom na ličnom nivou.
U periodu Back to School kampanja je imala za cilj da naglasi praktičnost Smazalica i njihovu ulogu u svakodnevnim školskim obrocima, pružajući roditeljima jednostavno i ukusno rešenje za užine. Krajnji cilj je da se ojača pozicija Smazalica kao omiljenog dečijeg brenda, kao i da se poveća prodaja tokom sezone kada roditelji najviše razmišljaju o brzim, praktičnim i kvalitetnim opcijama za svoju decu.
Kako ocenjujete vidljivost i efekat oglasa u pokretu? Da li smatrate da “mobilni formati” doprinose većoj spontanoj prepoznatljivosti brenda?
Smatramo da ovi „mobilni formati“ značajno doprinose spontanoj prepoznatljivosti brenda, jer su vizuelno upečatljivi, lakše se pamte i omogućavaju da brend bude primećen i u situacijama kada publika nije aktivno fokusirana na reklamu. Njihova prisutnost u svakodnevnom urbanom kretanju dodatno pojačava prisustvo brenda i čini ga bližim potrošačima, što je posebno važno za brendove koji ciljaju porodice, decu i široku publiku.
Beograd i Novi Sad – zašto baš ti gradovi?
Prioritet u kampanji su imali Beograd i Novi Sad kao najveći i najznačajniji urbani centri u Srbiji, zbog svoje velike koncentracije porodica sa decom, razvijene maloprodajne mreže i visokog potencijala za bržu vidljivost i usvajanje brenda.
Kako ocenjujete vidljivost i efekat oglasa u pokretu? Da li smatrate da “mobilni formati” doprinose većoj spontanoj prepoznatljivosti brenda
Smatramo da ovi „mobilni formati“ značajno doprinose spontanoj prepoznatljivosti brenda, jer su vizuelno upečatljivi, lakše se pamte i omogućavaju da brend bude primećen i u situacijama kada publika nije aktivno fokusirana na reklamu. Njihova prisutnost u svakodnevnom urbanom kretanju dodatno pojačava prisustvo brenda i čini ga bližim potrošačima, što je posebno važno za brendove koji ciljaju porodice, decu i široku publiku.
Da li ste dobili povratne reakcije potrošača?
Da, tokom trajanja kampanje dobili smo različite povratne reakcije potrošača, pre svega u vidu poruka, komentara i deljenih fotografija na društvenim mrežama. Stizali su i tagovi i spontani storiji, što nam je potvrdilo da je kampanja stigla do prave publike i izazvala pozitivne emocije, upravo onako kako smo želeli, kroz igru, osmeh i zabavan duh brenda.
Ključna poruka vizuala?
Ključna poruka koju smo želeli da prenesemo kroz vizuale kampanje jeste da su Smazalice zabavan, šaren i pouzdan izbor za decu, koji ujedinjuje dobru energiju, igru i pozitivne emocije sa sigurnošću i kvalitetom proizvoda. U celini, poruka kampanje je da su Smazalice omiljeni, zabavni i pouzdani dečiji saveznik, kome roditelji mogu verovati, a deca se radovati.
Kako biste opisali saradnju sa timom Info Media Group – od ideje do realizacije?
Saradnju sa timom Info Media Group bismo opisali kao izuzetno profesionalno, kreativno i prijatno iskustvo od samog početka do finalne realizacije kampanje. Uz njihovu podršku, kampanja je realizovana u dogovorenim rokovima i sa jasnim fokusom na kvalitet. Ukratko, rad sa Info Media Group timom bio je inspirativan, jednostavan i profesionalan, a uspešno sprovedena kampanja to najbolje potvrđuje.
Šta biste istakli kao najveću prednost formata oglašavanja u pokretu?
Kao najveću prednost oglašavanja u pokretu istakli bismo izuzetnu vidljivost i dinamičnost komunikacije, koja omogućava da poruka brenda dopre do široke i raznovrsne publike u realnim, svakodnevnim situacijama.
Koju biste poruku poslali drugim brendovima koji razmišljaju o sličnom tipu oglašavanja?
Poruka koju bismo poslali drugim brendovima jeste da je ovaj tip oglašavanja odlična prilika da se izdvoje u odnosu na konkurenciju i dopru do potrošača na neposredan, upečatljiv i savremen način. Brendovi koji žele da povećaju prepoznatljivost, približe se potrošačima i ostvare bolji „top-of-mind” efekat, trebalo bi svakako da razmotre ovaj format.
I za kraj – omiljena Smazalica?
Iskreno, nemamo jedan omiljen proizvod Smazalice brenda, jer svaki ima svoj poseban šmek i namenjen je različitim trenucima užine. Zato pozivamo potrošače da isprobaju sve proizvode Smazalice brenda i sami otkriju svog favorita. Ono što možemo da otkrijemo jeste da je početkom sledeće godine u planu lansiranje novih proizvoda, pa će izbor biti još raznovrsniji i zabavniji za sve male i velike ljubitelje Smazalica.

Kampanja Carnex Smazalice još jednom je pokazala koliko oglašavanje u pokretu može da bude snažan alat za brendove koji žele vidljivost, emociju i autentičan kontakt sa publikom.
Ako i vaš brend želi da se istakne u urbanom prostoru i postane deo svakodnevnog ritma grada – naš tim je tu da zajedno kreiramo komunikaciju koja se pamti.
Kontaktirajte nas i otkrijte kako vaš brend može da se kreće kroz grad tamo gde je publika najbliža odluci.



